saio teorikoak azterketari buruz hitz egin eta gero gaian sartu ginen, eta oraingoan teknologia berriek hezkuntzan duten eraginari buruzkoa zen. apunteen hasierako bi orriak bakarrik landu genituen, denbora falta dela eta, baina komentatu genietuen gauzai buruz hauek izan ziren aipagarrienak:
teknologia berriek hezkuntzan irakasle, ikasle eta beraien arteko komunikazioan eraina du, hau da, irakaslearen rola aldatu egin da, orain irakaslea inportantea da gidari gisa eta ikasleak bere formazioa gauzatu ahal du, gaitasun batzuk garatu eta gero; eta teknologia berriek ekarri duten komunikazio eredua, orain unidirekzionala (irakasleetik ikaslera) izan beharrean multidirekzionala da( ikasletik-irakaslera, ikasletik-ikaslera, irakasletik-ikaslera).
Baina, teknologia berriak irakaste-ikaste prozesuan eragin handia dute? noski baietz! eta non?
beharrezkoa da lehen hezkuntzako ikasleek gaitasun berriak konpetentzia teknologikoak izatea, teknologia berrietan trebatu behar dira. Irakasleak etengabeko formakuntza behar dute, gauzak gero eta arinago aldatu egiten dira, eta beharrezkoa da irakasleak azkenengo aldaketak ezagutzea.
hurrengo egunetan gai honekin jarraituko dugu eta azalpena luzatuko dut.
saio praktikoan, oso gutxi egin genuen, jendea arazo asko dituelako, baina beno... gure blogean lan egiten jarraitu genuen, erlojua jarri genuen eta linkak nola egiten diren ikasi genuen, gero etxean hausnarketa bat egiterakoan bertan erabiltzeko.
Gauza berri asko ikasten ari naiz.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario