- teknologia berriak hezkuntza curriculumean sartzeko beharra, eta metodologia egokia erabiltzea onuragarria izan dezaten.
- lehen alfabetatzea irakurtzea eta idaztea material inprimatuetan irakastea zen, baina gaur egun termino horren esanhia aldatu egin da, orain alfabetatzea informazioa lortzeko beste iturriak barne hartu behar ditu, horregatik autore asko, multialfabetazioei buruz hitz egiten dute.
- alfabetazio kontzeptuaren esanahia gaur egun: ikaslea informazioa ezgutzan bihurtu behar du, beste era batean esanda, aparatu desberdinak erabiltzen ikastea, teknologien bidez informazioa sortu eta lortzeko gaitasunak garatzea, teknologiak duen garrantzia soziala, politikoa, ekonomikoa ezagutzea eta kontziente izatea.
- LOE-rentzak teknologia berrien lanketa: informazioa eta konpetentzia digitala erabiltzeak mpertsona autonomoa, kritikoa, efikaz, arduraduna eta pentsakorra sortzen du, informazio iturri desberdinak aukeratzeko, erabiltzeko eta maneiatzeko momentuan. oso garrantzitsua da jakitea iturri desberdinetako informazio lortzen duzunean alderatu behar dela jakitea eta jarritak dauden arauak informazioa eta bere erabilera erregulatzeko errespetatu behar dira.
- hau guztia lortzea epe laburreko erronka da, ordenagailuak klasean egotea eta helburu pedagogiko batekin erabiltzea.
Teknologia berrien erabilera curriculumean sartzea oso garrantzitsua da, ikastetxe guztiek informatikarekin zrikusia dituzten gaitasdunak irakatsi dezaten, eta ume guztiek aukera berdinak edo antzekoak izan dezaten. Oso errez esaten da baina oraindik erronka bat da eta ez errealitatea. Bain errealitatea izateko oso argi izan behar ditugu heñlburuak pedagogikoak zein didaktikoan izan behar direla, eta umeei erakutsi behar diegu teknologia berrien alde onak zein txarrak, beraiekkritikoak izateako, eta beraien kabuz erabakiak arteako.
No hay comentarios:
Publicar un comentario